onsdag 2 maj 2012

Börjat sy..

Jag har gjort det lite bara men det är i allafall en början så nu är jag och min symaskin inte ovänner mer förut var jag lite rädd för den emn nu så är vi vänner.fnissar.

sydde om min hunds sele han hade ätit upp ett spänne så det var bara att sy och nu är den kanon o håller så bra förut gick den upp när han hade tuggat lite på spännet det går ej för sig en hund som springer lös.

;) vill även sy en regn kappa till han så får se vad jag hittar på mer.

ska göra om en provskyltsdocka av den äldre sorten.

ska även sy om några lampskärmar på nåt vis.

även sy ljus påsar ev.

sy något mer som kläder

och göra om skor.

vem vet vad mer.

nu väntar frukost och mata djuren mina sen blir det en promenad i det härliga vädret för att få inspiration den är det inget dåligt med men mer att ta sig an det man får till sig. är jag rädd för. :(

all min kärlek och magi er väg korpängel

ps läs gärna mina andra bloggar om min vardag o magiska liv. :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar